Heb je een klacht

KLACHTENPROCEDURE

1.    Klachten kunnen alleen als klacht worden beschouwd als deze schriftelijk worden ingediend. Dat kan via e-mail of via een formele brief. De indiener van de klacht geeft in de e-mail of brief helder aan waaruit de onvrede over de dienstverlening bestaat.

2.    Klachten kunnen worden ingediend ter attentie van de directie van Leus Verkeersschool. Deze handelt de klacht administratief af.

3.    Aan het feitelijke indienen van de klacht worden verder geen vormvereisten gesteld.  
Alle klachten worden in behandeling genomen, mits deze schriftelijk zijn ingediend.

4.    Na ontvangst van de klacht bekijkt Leus Verkeersschool of deze duidelijk is. 
Zo nodig neemt Leus Verkeersschool contact op met diegene die de klacht heeft ingediend om nadere vragen te stellen. In principe krijgt Leus Verkeersschool 5 werkdagen de tijd om de klacht af te handelen. Leus Verkeersschool kan echter bij ingewikkelde klachten besluiten deze termijn te verlengen.

5.    De afwikkeling van de klachten gebeurt door Leus Verkeersschool zelf.

6.    De afhandeling van de klacht zal met de indiener worden besproken en indien noodzakelijk schriftelijk worden bevestigd.

7.    Ben je niet tevreden met de afhandeling of uitspraak van de klacht.
Dan kun je beroep aantekenen bij de brancheorganisatie BOVAG

Je kunt je klacht in dit geval melden bij:
BOVAG
Postbus 1100
3980 DC Bunnik

De uitspraak van de branchorganisatie is bindend voor de afhandeling van je klacht. Uiteraard zal je klacht altijd vertrouwelijk worden behandeld.

       

 

 



Bovag CCV vekabest cbr nielz vto spectrum stoof